Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRutkowski, Marek
dc.date.accessioned2015-03-12T07:41:41Z
dc.date.available2015-03-12T07:41:41Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7265
dc.description.abstractThe article presents few outputs of research conducted among 7 owners/managers of wholesale dealers of building materials from Małopolska and Podkarpacie voivodships. Method used in the research was in-depth interview. One of the aims of this research was to get to know the range of dealers activity, which construct customer loyalty. The research proved that managers use wide range of financial and social forms of stimulating customer behaviour. Among the factors, which most satisfy the customer are: advantageous price and customer service. The loyalty depends on customer satisfaction, and that is a result of providing his needs. These activities give chance the companies to reach competitive advantage in building materials distribution channels.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleLojalni klienci jako element przewagi konkurencyjnej dystrybutorów materiałów budowlanych-wyniki badańpl_PL
dc.title.alternativeLoyal Customers as a Factor of Competitive Advantage in Building Materials Distribution Channels - Research resultspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[259]-264pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord