Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKieżel, Małgorzata
dc.date.accessioned2015-03-16T07:15:13Z
dc.date.available2015-03-16T07:15:13Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7304
dc.description.abstractThe development of the modern technologies permit magnify the effectiveness of functioning of enterprises, also in a banking sector. It permits to increase the range and the level of services standards, and the diversity of distribution channels. The modern technology also permits to improve the management and marketing activity. The development of technologies is a big chance for banks. However, it is necessary to bear high expenses on implementation of this complicated and advanced equipment. It is also very important to increase the access to them. The high level of acceptation of these innovations among customers of the banks is also crucial.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleNowoczesne technologie w bankowości detalicznej - obszary i możliwości stosowaniapl_PL
dc.title.alternativeNew Technologies in Retail Banking - fields and Possibilities of Usagepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[557]-563pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Katowicach, Katedra Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowegopl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord