Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKapera, Krzysztof
dc.date.accessioned2015-03-16T07:17:10Z
dc.date.available2015-03-16T07:17:10Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7306
dc.description.abstractThe paper's topic concentrates on the main aspects of marketing information systems' evolution. That development results from two main factors: the increase of significance of marketing as a specialized domain of management and a tremendous advance in the field of computer assisted management information systems. The aim of this article is an attempt of investigating changes, that appeared in this matter, especially in Poland. That includes in particular empirical research findings, which was connected with the use of information technology in the marketing management.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleWpływ technologii informacyjnej na rozwój systemów informacji marketingowejpl_PL
dc.title.alternativeThe Influence of Information Technology on Marketing Information Systems' Developmentpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[479]-485pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Krakowie, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord