Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDOMANSKI, TOMASZ
dc.date.accessioned2015-03-25T11:35:33Z
dc.date.available2015-03-25T11:35:33Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7441
dc.description.abstractThe aim of this article is to analyze the degree of penetration of the Polish Retail Sector by the biggest European retailers. The author is showing the process of the internationalisation of the Polish Retail Sector as a part of the process of globalisation. This analysis is conducted separately for the group of foreign hypermarkets, supermarkets and discount stores operating in Poland. Polish Retail Sector is seen as the most competitive one in Europe with a presence of 16 biggest European retailer operating here.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleInternacjonalizacja polskiego handlu jako element procesu globalizacjipl_PL
dc.title.alternativeInternationalisation of the Polish Retail Sector in the Context of Globalisationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[31]-39pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucjipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord