Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMikołajczyk, Jan
dc.date.accessioned2015-03-25T12:23:02Z
dc.date.available2015-03-25T12:23:02Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7454
dc.description.abstractThe paper deals with the process of retailing revitalisation in the city centers. Poznan is one of the cities, where the authorities are preparing plan of wide range of activities, which objective is to increase the city-center attractiveness (revitalisation of retailing is one of the most important way to achieve successfully this objective). The article presents the main assumptions of strategy of retailing revitalisation in Poznan (in short medium and long terms).pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleRewitalizacja handlu w centrach dużych ośrodków miejskich na przykładzie Poznaniapl_PL
dc.title.alternativeRetailing Revitalisation in Cities, Case of Poznańpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[61]-67pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Przedsiębiorstw Handlowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord