Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKall, Jacek
dc.date.accessioned2015-03-25T12:24:42Z
dc.date.available2015-03-25T12:24:42Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7455
dc.description.abstractStore brands are in many respects different from national brands. They come in different varieties - as banner brands, corporate brands, private label or so-called counter-brands. The problem is, that not every one of them meets all the requirements of the brand - some functions performed by manufacturers' brands are beyond the scope of store brands. Nevertheless, they play a major role in the success of many retailers.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleCzy marka handlowa może być marką?pl_PL
dc.title.alternativeCan a Trade Brand be a Brand?pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[69]-75pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Marketingu Produktupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord