Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDrygas, Piotr
dc.date.accessioned2015-03-25T12:50:39Z
dc.date.available2015-03-25T12:50:39Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7458
dc.description.abstractDespite the dynamic development of e-commerce some companies still forget that besides the technical sphere of e-shops, marketing issues are also very important. The marketing operations are just the implementation of technique aspects of e-store and in direct way they effect a customer. The forming of marketing strategy effects in direct way the manner of operation and localization of company in the Internet. This paper shows the characteristic of basic models - manners of operation regarding localization - of e-commerce companies on the B2C market.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleMarketingowe ujęcie modeli handlu elektronicznego na rynku B2Cpl_PL
dc.title.alternativeMarketing Approach to E-commerce Models on B2C Marketspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[91]-97pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Przedsiębiorstw Handlowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord