Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSteinerowska-Streb, Izabela
dc.date.accessioned2015-03-25T12:52:19Z
dc.date.available2015-03-25T12:52:19Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7460
dc.description.abstractNowadays globalization is one of the most important processes. Internet has made that the borders between countries have lost their earlier meaning. Franchising chains don't oppose to the radical changes. They use successfully new technologies and Internet as a tool of training and support, new delivery vehicle and net communities.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleInternet jako narzędzie globalizacji w systemach franchisingowychpl_PL
dc.title.alternativeInternet as a Tool of Globalization in Franchising Systemspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[105]-109pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord