Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLipowski, Marcin
dc.date.accessioned2015-03-26T08:06:19Z
dc.date.available2015-03-26T08:06:19Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7487
dc.description.abstractInternet banking changes buying behavior of bank services users. Managing of the account over the Internet lets them to communicate with bank easier and more often. Internet banking gives customer more opportunities for making payments or short-term capital investments from client' s own home. It lets customer to search for the best offer making price competition between banks more intensive.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleZwyczaje zakupowe klienta bankowości internetowejpl_PL
dc.title.alternativePurchasing Habits of Internet Banking Customerspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[203]-210pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curic-Skłodowskiej w Lublinie, Instytut Zarządzania i Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord