Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGregor, Bogdan
dc.contributor.authorStawiszyński, Marcin
dc.date.accessioned2015-03-26T08:20:20Z
dc.date.available2015-03-26T08:20:20Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7497
dc.description.abstractMain aim of the paper is to present the idea of e-commerce specialisation programme. E-commerce is one of eight programmes chosen by the fourth year students of Faculty of Management and Marketing. This specialisation is offered for students since academic year 2002/2003. It has been created to meet students' developing requirements and expectations. Its aim is to indicate the possibilities of practical use of new information technologies in business - mainly the Internet. Special emphasis is placed on the Internet usage in business communication with the market audience. This study shows courses description, students comments and also more important changes, which were accomplished after first year of class.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/2
dc.titleProblematyka e-biznesu w edukacji menedżerskiej (na przykładzie bloku specjalizacyjnego e-commerce)pl_PL
dc.title.alternativeE-business Issues in Education of Managers (the Example of E-commerce Specialization Programme)pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[303]-310pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord