Show simple item record

dc.contributor.authorMaj, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-03-31T13:31:17Z
dc.date.available2015-03-31T13:31:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMaj A. (2014) Metoda projektów we wczesnej edukacji szansą demokratyzacji przestrzeni edukacyjnej dziecka W; K.Gawlicz, P. Rudnicki, M.Starnawski, t. Tokarz (red.), Demokracja i edukacja: dylematy, diagnozy, doświadczenia (s.227-245), Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższejpl_PL
dc.identifier.isbn978-83-62302-84-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7584
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższejpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmetoda projektówpl_PL
dc.subjectprzedszkolepl_PL
dc.subjectReggio Emiliapl_PL
dc.subjectdemokracjapl_PL
dc.titleMetoda projektów we wczesnej edukacji szansą demokratyzacji przestrzeni edukacyjnej dzieckapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number227-245pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnotemagister; Uniwersytet Łódzki, Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnejpl_PL
dc.contributor.authorEmaila.maj@uni.lodz.plpl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska