dc.contributor.author | Maj, Aleksandra | |
dc.date.accessioned | 2015-03-31T13:31:17Z | |
dc.date.available | 2015-03-31T13:31:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Maj A. (2014) Metoda projektów we wczesnej edukacji szansą demokratyzacji przestrzeni edukacyjnej dziecka W; K.Gawlicz, P. Rudnicki, M.Starnawski, t. Tokarz (red.), Demokracja i edukacja: dylematy, diagnozy, doświadczenia (s.227-245), Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-62302-84-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/7584 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | metoda projektów | pl_PL |
dc.subject | przedszkole | pl_PL |
dc.subject | Reggio Emilia | pl_PL |
dc.subject | demokracja | pl_PL |
dc.title | Metoda projektów we wczesnej edukacji szansą demokratyzacji przestrzeni edukacyjnej dziecka | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.page.number | 227-245 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.contributor.authorBiographicalnote | magister; Uniwersytet Łódzki, Katedra Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | a.maj@uni.lodz.pl | pl_PL |