Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 781-800 z 857
-
Confrontational pedagogy as a proposition of new approach to work with socially maladjusted teenagers in educational centres German experiences
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Guiding through the path of sport and Olympic values – it means to prevent excluding youth from educational system
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
“Toolkit” helpful in developing the competences of an individual that are useful in building up positive social atmosphere of an organisation (e.g. MOW/MOS)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Uwagi do zdatności wychowawczej nauczyciela wychowania fizycznego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Czynniki ryzyka i czynniki chroniące związane z zachowaniami problemowymi – przegląd badań przeprowadzonych w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Klimat społeczny instytucji wychowawczych i jego uwarunkowania. Perspektywa pracowników i wychowanków młodzieżowych ośrodków wychowawczych (MOW) i socjoterapii (MOS)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Uzależnienia wśród uczniów różnych poziomów kształcenia
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Postawy młodzieży niedostosowanej społecznie wobec aktywności fizycznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Ruch jako sposób na przeciwdziałanie zachowaniom agresywnym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Edukacja oparta na uniwersalnych wartościach sportu i olimpizmu szansą na społeczne włączanie młodzieży
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Instytucjonalny system resocjalizacji nieletnich w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Funkcjonowanie w rolach społecznych młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną niedostosowanej społecznie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Przedwczesne macierzyństwo wychowanek placówek resocjalizacyjnych a ryzyko wykluczenia z systemu edukacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Reedukacja dzieci i młodzieży na przykładzie dewiacyjnych zachowań kibiców piłkarskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014) -
Rozwój zawodowy nauczycieli żłobków i przedszkoli w Reggio Emilia we Włoszech
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)One of the key aspects of educational experience of infant-toddler centers and preschools in Reggio Emilia in Italy is the unique approach to the professional development of all educators. Staff development in Reggio ... -
Obserwacja i dokumentowanie procesu edukacyjnego z użyciem nowoczesnych technologii
(Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014) -
Emergent curriculum i progettazione - elastyczne planowanie w edukacji elementarnej
(Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011)The paper presents the approach to planning curriculum based on constructivist theories. In preschool and early school education it is described as emergent curriculum (USA) or progettazione (Italy). Th is approach is ...