Show simple item record

dc.contributor.authorKanclerz, Aleksandra
dc.date.accessioned2015-09-28T06:27:08Z
dc.date.available2015-09-28T06:27:08Z
dc.date.issued2015-09-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/11963
dc.description.abstractW rozprawie proponuję wprowadzenie lub też szersze uwzględnienie w ramach przedmiotu „etyka” stanowiska etyki troskipl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectetyka troskipl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectetyka feministycznapl_PL
dc.titleCel edukacji moralnej – indywidualny rozwój moralny czy wychowanie do wspólnoty? Perspektywa etyki troski Carol Gilligan i Nel Noddingspl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number248pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.contributor.authorEmailaleksandra.kanclerz@gmail.compl_PL
dc.dissertation.directorKaniowski, Andrzej Maciej
dc.dissertation.reviewerŚroda, Magdalena
dc.dissertation.reviewerPobojewska, Aldona


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska