dc.contributor.author | Kanclerz, Aleksandra | |
dc.date.accessioned | 2015-09-28T06:27:08Z | |
dc.date.available | 2015-09-28T06:27:08Z | |
dc.date.issued | 2015-09-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/11963 | |
dc.description.abstract | W rozprawie proponuję wprowadzenie lub też szersze uwzględnienie w ramach przedmiotu „etyka” stanowiska etyki troski | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | etyka troski | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | etyka feministyczna | pl_PL |
dc.title | Cel edukacji moralnej – indywidualny rozwój moralny czy wychowanie do wspólnoty? Perspektywa etyki troski Carol Gilligan i Nel Noddings | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 248 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | aleksandra.kanclerz@gmail.com | pl_PL |
dc.dissertation.director | Kaniowski, Andrzej Maciej | |
dc.dissertation.reviewer | Środa, Magdalena | |
dc.dissertation.reviewer | Pobojewska, Aldona | |