Wydział Zarządzania | Faculty of Management: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 121-140 z 869
-
Nowa urbanizacja miast i aglomeracji miejskich o przemysłowej proweniencji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem opracowania jest pokazanie nowej urbanizacji miast i aglomeracji miejskich jako procesu twórczo rozwijającego nowe koncepty miast, specyficzne dla wieku globalizacji, technologii cyfrowych i kreatywności. Podstawą ... -
Sylwetka naukowa Profesora Tadeusza Markowskiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Miasta są złożonymi, wieloelementowymi organizmami, a zarządzanie nimi wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności. Obecnie, gdy w zarządzaniu miastami istotnego znaczenia nabrało podejście terytorialne, trzeba zwrócić ... -
Rozwój zrównoważony a planowanie miast w świetle doświadczeń ostatniego ćwierćwiecza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Miasta są złożonymi, wieloelementowymi organizmami, a zarządzanie nimi wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętności. Obecnie, gdy w zarządzaniu miastami istotnego znaczenia nabrało podejście terytorialne, trzeba zwrócić ... -
Czynniki rozwoju w praktyce polityki spójności zorientowanej terytorialnie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Celem opracowania jest przedstawienie autorskiej propozycji operacyjnej konkretyzacji działań ukierunkowanych na wzmacnianie i tworzenie czynników rozwoju w podejściu zorientowanym terytorialnie. Postępowanie badawcze ... -
Znaczenie nowoczesnych technologii dla konkurencyjności przedsiębiorstw prowadzących gospodarkę magazynową
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)Nowoczesne technologie są obecnie ważnym elementem wspierającym rozwój przedsiębiorstw. Firmy są zainteresowane wprowadzaniem rozwiązań zwiększających efektywność działań i poprawiających jakość świadczonych usług. Praktyczne ... -
Model wygrany-wygrany jako rodzaj relacji pracownik-organizacja w przedsiębiorstwach sektora informatycznego
(2022)Rozprawa doktorska dotyczy relacji pracownik-organizacja w przedsiębiorstwach sektora informatycznego. Relacja omawiana w rozprawie w swoich założeniach oparta jest na regule wzajemności i teorii wymiany. Praca naukowa ... -
Zaangażowanie konsumentów w rozwój produktów instytucji kultury jako przykład realizacji strategii orientacji na klienta
(2022)Obszar badawczy Rynek kultury i funkcjonujące na nim instytucje podlegają przemianom. Konsumenci są bardziej wymagający w zakresie oferty i jej dostosowania do własnych potrzeb i zainteresowań. Dlatego też instytucje ... -
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia ... -
Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018) -
Nowe trendy i technologie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Bezpieczeństwo danych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Bazy danych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Wizualizacja informacji w biznesie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Systemy Business Intelligence (BI)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Architektura danych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Zarządzanie danymi w organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Finansowanie uczelni teatralnych w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019) -
Marketing wartości a budowanie marki miasta – konstrukt teoretyczny
(Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Łodzi, 2019)Cel artykułu: Głównym celem artykułu jest przedstawienie autorskiej propozycji modelu związku między koncepcją marketingu wartości a budowaniem marki miasta. Bazując na literaturze charakteryzującej oba zagadnienia, ...