Show simple item record

dc.contributor.authorPérouse, Gabriel A.
dc.date.accessioned2015-10-19T06:28:01Z
dc.date.available2015-10-19T06:28:01Z
dc.date.issued1985
dc.identifier.issn0208-6085
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12672
dc.description.abstractParadoksem Amours jest fakt, że nie były one wyznaniem uczuć do konkretnej kobiety, ale literackim ćwiczeniem. To sam Ronsard, jak mitologiczny Narcyz, studiuje w sobie przeżycia określane jako miłość, obrazy „kochanek" zarysowują się tylko jak cienie. Te cienie są przecież cieniami kobiet i wbrew przypuszczeniom mówią niemało o kobiecie Renesansu.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria;14
dc.titleL'ombre de l'amoureuse dans les Amdurs de Ronsardpl_PL
dc.title.alternativeKobieta w Amours Ronsardpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[89]-103pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversité de Lyon IIpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record