Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPolok, Grzegorz
dc.contributor.authorKapias, Michał
dc.date.accessioned2013-03-25T14:00:40Z
dc.date.available2013-03-25T14:00:40Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1899-2226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1438
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSalezjańska Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzaniapl_PL
dc.relation.ispartofseriesAnnales. Etyka w życiu gospodarczym;2011, Vol.14, Nr 2
dc.subjectacademic teacherpl_PL
dc.subjectmoral attitudepl_PL
dc.titleWykorzystanie cnót w działalności dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela akademickiegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.referencesArystoteles, Analityki pierwsze [w:] Arystoteles, Analityki pierwsze i wtóre, PWN, Warszawa 1973.
dc.referencesArystoteles, Retoryka, PWN, Warszawa 1988.
dc.referencesBeachler J., Virtue: Its Nature, Exigency, and Acquisition [w:] Virtue, red. J.W. Chapman, W.A. Galston, New York–London 1992.
dc.referencesGondek A., Kształtowanie uczuć [w:] Wychowywać charakter, red. A. Piątkowska, K. Stę- pień, GAUDIUM, Lublin 2005.
dc.referencesJan Paweł II, Fides et ratio, Księgarnia św. Jacka, Katowice 1998, nr 27.
dc.referencesJarosiewicz H., „Wychowanie bez porażek” – porażką wychowania, „Cywilizacja” 2005, nr 14.
dc.referencesKalinowski J., Teoria poznania praktycznego, TN KUL, Lublin 1960.
dc.referencesKiereś B., Współczesny wychowawca wobec antypedagogiki, „Cywilizacja” 2003, nr 7.
dc.referencesKrąpiec M.A., Dlaczego zło? Rozważania filozoficzne, Znak, Kraków 1962.
dc.referencesKrąpiec M.A., Osoba ludzka i błędy w jej rozumieniu [w:] Błąd antropologiczny, red. A. Maryniarczyk, K. Stępień, Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu, Lublin 2003.
dc.referencesŁobocki M., Wychowanie moralne w zarysie, IMPULS, Kraków 2007.
dc.referencesMaryniarczyk A., Racjonalność i celowość świata rzeczy i osób, „Zeszyty z metafizyki”, t. IV, Lublin 2000.
dc.referencesNagórny J., Świat przełomu tysiącleci – wyzwania wychowawcze [w:] Wobec wyzwań wychowawczych przełomu tysiącleci, red. W. Stępniewski, RW KUL, Lublin 1998.
dc.referencesOlejnik S., Teologia moralna, t. VII, ATK, Warszawa 1993.
dc.referencesSimon Y.R., The Definition of Moral Virtue, New York 1980.
dc.referencesSmoleński S., Perspektywy nowych naświetleń klasycznej definicji cnoty, „Studia Theologica Varsaviensia” 1965, nr 2.
dc.referencesStyczeń T., O etyce Karola Wojtyły – uczeń, Wydawnictwo Niedziela, Częstochowa 1996.
dc.referencesSwieżawski S., Św. Tomasz na nowo odczytany, W Drodze, Kraków 1987.
dc.referencesSzczepański J., Zmiany w systemie edukacji w świecie a pożądane kierunki zmian szkolnictwa wyższego w Polsce [w:] Dyskusja wokół szkoły wyższej, Warszawa 1980.
dc.referencesŚroda M., P. Śpiewak, Etyka cnót, czyli pióro na kołpaku, „Znak” 1992, nr 5.
dc.referencesUstawa dotycząca szkolnictwa wyższego z dnia 27.07.2005.
dc.referencesWoroniecki J., Katolicka etyka wychowawcza, RW KUL, T. II/2, Lublin 1986.


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord