Show simple item record

dc.contributor.authorRogowski, Robert
dc.date.accessioned2013-03-25T14:01:08Z
dc.date.available2013-03-25T14:01:08Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1899-2226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1440
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSalezjańska Wyższa Szkoła Ekonomii i Zarządzaniapl_PL
dc.relation.ispartofseriesAnnales. Etyka w życiu gospodarczym;2011, Vol.14, Nr 2
dc.subjectethicalpl_PL
dc.subjectTarnobrzegpl_PL
dc.subjectentrepreneurspl_PL
dc.titleEtyczne postawy przedsiębiorców regionu tarnobrzeskiego. Studium z socjologii moralnościpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.referencesFilek J., Wprowadzenie do etyki biznesu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004.
dc.referencesMariański J., Wprowadzenie do socjologii moralności, RW KUL, Lublin 1989.
dc.referencesSzacki J., Historia myśli socjologicznej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
dc.referencesTurowski J., Socjologia. Wielkie struktury społeczne, Towarzystwo Naukowe KUL, Lublin 2000.


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record