Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozłowski, Aleksander
dc.date.accessioned2015-12-04T12:29:32Z
dc.date.available2015-12-04T12:29:32Z
dc.date.issued1984
dc.identifier.issn0208-6077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/15057
dc.description.abstractArtykuł niniejszy stanowi próbę klasyfikacji tekstów oraz prezentuje kilka możliwości ich wykorzystania w nauczaniu i uczeniu również języka obcego. Dostrzegając trudności w znalezieniu stosunkowo jednolitych kryteriów potrzebnych do sklasyfikowania tekstów autor proponuje uznać na nadrzędne następujące kryteria podziału i 1 ) językoznawcze, 2 ) literaturoznawcze. 3) lingwistyczno-metodyczne. Ustalenia autora mogą być wykorzystane w badaniach nad doborem i układem tekstów w podręcznikach do nauki języka obcego.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isodepl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;8
dc.titleZum Problem der Texteinteilung im linguistisch-methodischen Aspektpl_PL
dc.title.alternativeZ problematyki klasyfikacji tekstów w aspekcie lingwlstyczno-metodycznympl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[77]-84pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Językoznawstwa Niemieckiego i Stosowanegopl_PL
dc.contributor.authorEmailpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord