Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŁyko, Janusz
dc.date.accessioned2015-12-30T13:02:25Z
dc.date.available2015-12-30T13:02:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16100
dc.descriptionWydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.pl_PL
dc.description.abstractThe Bologna process aims to create a European Higher Education Area by 2010, which is connected with great changes in the structures of the university studies. The one of main modifications is a new program of academic courses in all specializations. Main aim of the article is an attempt to evaluate the possibilities of realizing the agenda (included in the teaching standards) in comparison to the time needed to achieve it. In many cases the solutions seems accidental and the assumptions contained in the standardization documents impossible to fulfill.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;217
dc.titleStandardy kształcenia a jakość nauczaniapl_PL
dc.title.alternativeTeaching standards and quality of learningpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number113-119pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord