Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowak, Dariusz
dc.date.accessioned2013-05-29T15:00:31Z
dc.date.available2013-05-29T15:00:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1778
dc.description.abstractCooperation is often treated as a tool which allows to improve the competition position, increase a value of company, reduce production costs and risk and optimize the use of resources. Although cooperation has an important meaning a huge number of companies focus on wide spectrum of activities. It means that companies have a low tendency to transfer the chosen areas to other companies. The paper presents the results of empirical researches concerning areas of cooperation and development intentions.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica; 267
dc.subjectcooperationpl_PL
dc.subjectsubject of cooperationpl_PL
dc.subjectsmall and medium size enterprisespl_PL
dc.subjectcompetitionpl_PL
dc.subjectvalue of company.pl_PL
dc.titleMałe i średnie przedsiębiorstwa w procesie kooperacji – wyniki badań empirycznychpl_PL
dc.title.alternativeThe Small and Medium Size Enterprises in the Cooperation Process – The Results of Empirical Researchespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number141-152
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; Wydział Zarządzania; Katedra Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord