Analiza zakresu zdalnej obsługi klientów, w ramach technik informacyjnych stosowanych w lokalnym banku
Streszczenie
W artykule przedstawiono rozwiązania umożliwiające zdalną obsługę klienta z zastosowaniem elek tronicznej wymiany danych
stosowanej w bankowości polskiej. Opisane zostały za równo systemy
rozliczeń międzybankowych jak również systemy na poziomie
klient - bank. Druga część artykułu ukazuje rozwiązania w tej
dziedzinie stosowane prze z Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy.
S zczególną uwagę zwrócono na trudności rozwoju w tej dzied zinie na jakie napotykają małe banki oraz czynniki ograniczające możliwości
wprowadzania przez nie nowoczesnych rozwiązań. The article pre sen ts solutions for remote customer services
with electronic data transfer in Polish banking. Both bank-to-bank
an d customer-to-bank settlements have been covered. The further
part offers the solutions implemented by the Bydgoszcz-based
Bank Spółdzielczy. A special attention was paid to development
challenges faced by small banks as well as to factors which inhibit
the implementation of state-of-the-art solutions
Collections