Finanse i Prawo Finansowe/Journal of Finance and Financial Law 2016/02
Browse by
CONTENT
-
Od redakcji
Monika Marcinkowska
-
Innowacyjne kanały dystrybucji usług bankowych z perspektywy klienta
Karolina Fijołek
-
Istota i znaczenie odwróconej hipoteki w obliczu starzenia się społeczeństwa polskiego
Marta Paduszyńska; Szymon Zbyszewski
-
Bankowy arbitraż konsumencki jako instytucja ochrony konsumenta na rynku usług bankowych
Ewelina Piguła
-
Świadomość ubezpieczeniowa konsumentów w Polsce
Eleonora Ratowska-Dziobiak
-
Pozytywny wizerunek i dobra reputacja sposobem na zmniejszenie ryzyka w bankowości
Sylwia Wierzbicka
-
Zachowania młodych gospodarstw domowych na rynku usług ubezpieczeniowych
Katarzyna Włodarczyk
-
Dodatek kwartalny
Artur Zimny; Dagmara Hajdys; Tomasz Uryszek
Recent Submissions
-
Od redakcji
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016) -
Innowacyjne kanały dystrybucji usług bankowych z perspektywy klienta
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)Oczekiwania klientów ulegają transformacji, sposoby współpracy z nimi, ale także wewnętrzne procesy banku. Bankowość staje się coraz bardziej zależna od Internetu oraz systemów informatycz-nych – obecnie większość usług ... -
Istota i znaczenie odwróconej hipoteki w obliczu starzenia się społeczeństwa polskiego
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)Przeobrażenia demograficzne wymuszają na starzejącym się społeczeństwie polskim poszu-kiwania alternatywnych sposobów oszczędzania na starość. W artykule wykazano problem wyzwań społeczno-ekonomicznych posiłkując się ... -
Bankowy arbitraż konsumencki jako instytucja ochrony konsumenta na rynku usług bankowych
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)Problematyka ochrony konsumenta jest kluczowym czynnikiem rozwoju współczesnej gospo-darki. Rynek usług finansowych podlega wpływowi konsumentów, dlatego znaczną rolę odgrywają także ich zachowania. Bardzo ważne jest jednak ... -
Świadomość ubezpieczeniowa konsumentów w Polsce
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)Celem artykułu jest ocena zmian zachodzących w świadomości ubezpieczeniowej konsu-mentów na polskim rynku. Przeprowadzone badania fokusowe oraz wywiady eksperckie wskazują, że klienci cenią sobie kompleksową obsługę. Zdaniem ... -
Pozytywny wizerunek i dobra reputacja sposobem na zmniejszenie ryzyka w bankowości
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)Eksperci zanotowali w ostatnim czasie spadek zaufania m.in. do banków, jak i ubezpieczycieli z powodu kolejnej fazy spowolnienia gospodarczego. Współcześnie pozyskanie oraz utrzymanie klienta wymaga zastosowania zróżnicowanych ... -
Zachowania młodych gospodarstw domowych na rynku usług ubezpieczeniowych
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno–Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)Informacje o zachowaniu konsumentów na rynku ubezpieczeń są ważnym źródłem informacji dla firm ubezpieczeniowych w zakresie tworzonej oferty usług przystosowanej do potrzeb przyszłych konsumentów. Jednym z segmentów ... -
Dodatek kwartalny
(Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Instytut Finansów, 2016)