dc.contributor.author | Golewski, Stanisław | |
dc.contributor.author | Słaby-Góral, Iwona | |
dc.date.accessioned | 2016-08-24T11:51:34Z | |
dc.date.available | 2016-08-24T11:51:34Z | |
dc.date.issued | 1987 | |
dc.identifier.isbn | 83-7016-204-5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/19337 | |
dc.description.abstract | Celem niniejszego artykułu jest próba przeanalizowania możliwości
takiego zorganizowania procesu nauczania języka polskiego
w ramach przedmiotu "język polski", aby był on ściśle skoordynowany
z procesem nauczania języka polskiego w przedmiocie
"chemia" w grupie dydaktycznej o profilu medycznym. Taka koordynacja
uświadomiłaby studentowi, że w czasie zajęć z przedmiotu
specjalistycznego uczy się również języka. Najczęściej bowiem
student nie zdaje sobie sprawy z faktu, że ta sama struktura jest
często jedynie leksykalnie wypełniona u różny sposób, ale ma zastosowania
zarówno w języku codziennym, jak i specjalistycznym. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Zadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców; | |
dc.subject | Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języka polskiego jako obcego | pl_PL |
dc.subject | nauczanie chemii | pl_PL |
dc.subject | nauczanie cudzoziemców | pl_PL |
dc.title | Wybrane problemy koordynacji pracy w nauczaniu języka polskiego Jako obcego w ramach przedmiotu "język polski" i przedmiotu "chemia" w Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.page.number | 173-179 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |