Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMichowicz, Janina
dc.date.accessioned2016-08-30T09:52:11Z
dc.date.available2016-08-30T09:52:11Z
dc.date.issued1987
dc.identifier.isbn83-7016-204-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/19384
dc.descriptionNiniejszy artykuł stanowi częściowo zmienioną i uzupełnioną wersję artykułu opublikowanego w "Dydaktyce Szkoły Wyższej" 1983, nr 4/64, z. 133-147, opracowanego w ramach badań nad problemem P III 7 w latach 1980-1981.pl_PL
dc.description.abstractOrganizacja procesu nauczania języka obcego i jego przebieg mogą być różne, ponieważ zależą od wielu czynników. W przypadku środowiska studentów-cudzoziemców są to przede wszystkim: poziom wiedzy ogólnej studenta, uzdolnienia językowe, właściwości psychofizyczne, możliwości percepcyjne i adaptacyjne. Podstawowym warunkiem prawidłowo zorganizowanego procesu nauczania i uczenia obcokrajowca jest: wszechstronne rozpoznanie środowiska studenckiego, zapoznanie się z planem studiów dla cudzoziemców w Polsce oraz uwzględnienie w procesie dydaktycznym głównych ogniw i zasad dydaktycznych oraz uwarunkowań psychologicznych.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;
dc.subjectStudium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁpl_PL
dc.subjectnauczanie cudzoziemcówpl_PL
dc.subjectnauczanie języka polskiego jako obcegopl_PL
dc.titleGłówne ogniwa dydaktyczne w procesie nauczania języka polskiego jako obcegopl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number24-40pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord