Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRojek, Marcin
dc.date.accessioned2016-10-03T11:24:49Z
dc.date.available2016-10-03T11:24:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/19779
dc.description.abstractPraca doktorska dotyczy międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum. Zasadniczym celem przedstawianych w tej rozprawie badań jest wzbogacenie wiedzy pedagogicznej na temat kształtowania się międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum jako ich miejscu pracy. Badania miały charakter jakościowy i były prowadzone z użyciem metody studium przypadków oraz techniki wywiadu jakościowego i analizy dokumentów. Uzyskane wyniki pokazują zakresy podobieństw w kształtowaniu się międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli, ale też znaczące różnice, które wynikają z różnych warunków pracy nauczycieli i ich cech osobowości.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectuczenie siępl_PL
dc.subjectmiędzypokoleniowe relacjepl_PL
dc.subjectnauczycielepl_PL
dc.subjectszkoła podstawowapl_PL
dc.subjectgimnazjumpl_PL
dc.titleMiędzypokoleniowe uczenie się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum. Studium przypadkówpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number365pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniupl_PL
dc.contributor.authorEmailmarcinrojek@uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorMadalińska-Michalak, Joanna
dc.dissertation.reviewerŚliwerski, Bogusław
dc.dissertation.reviewerDróżka, Wanda
dc.date.defence2016-10-27


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska