dc.contributor.author | Rojek, Marcin | |
dc.date.accessioned | 2016-10-03T11:24:49Z | |
dc.date.available | 2016-10-03T11:24:49Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/19779 | |
dc.description.abstract | Praca doktorska dotyczy międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum. Zasadniczym celem przedstawianych w tej rozprawie badań jest wzbogacenie wiedzy pedagogicznej na temat kształtowania się międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum jako ich miejscu pracy. Badania miały charakter jakościowy i były prowadzone z użyciem metody studium przypadków oraz techniki wywiadu jakościowego i analizy dokumentów. Uzyskane wyniki pokazują zakresy podobieństw w kształtowaniu się międzypokoleniowego uczenia się nauczycieli, ale też znaczące różnice, które wynikają z różnych warunków pracy nauczycieli i ich cech osobowości. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | uczenie się | pl_PL |
dc.subject | międzypokoleniowe relacje | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | szkoła podstawowa | pl_PL |
dc.subject | gimnazjum | pl_PL |
dc.title | Międzypokoleniowe uczenie się nauczycieli w szkole podstawowej i gimnazjum. Studium przypadków | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 365 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu | pl_PL |
dc.contributor.authorEmail | marcinrojek@uni.lodz.pl | pl_PL |
dc.dissertation.director | Madalińska-Michalak, Joanna | |
dc.dissertation.reviewer | Śliwerski, Bogusław | |
dc.dissertation.reviewer | Dróżka, Wanda | |
dc.date.defence | 2016-10-27 | |