Show simple item record

dc.contributor.authorKaźmierczak, Arkadiusz
dc.contributor.authorKowalska, Jolanta E.
dc.contributor.authorMaszorek-Szymala, ANNA
dc.contributor.authorMakarczuk, Anna
dc.date.accessioned2016-12-16T11:24:37Z
dc.date.available2016-12-16T11:24:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationA. Kaźmierczak, J. E. Kowalska, A. Maszorek-Szymala, A. Makarczuk, Wstęp, [w:] A. Kaźmierczak, J. E. Kowalska, A. Maszorek-Szymala, A. Makarczuk (red.), Pedagogiczny wymiar kultury fizycznej i zdrowotnej w życiu współczesnego człowieka, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 7-8.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-247-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/20219
dc.descriptionPrezentowana publikacja dotyczy wybranych zagadnień związanych z kulturą fizyczną i zdrowotną współczesnego człowieka. Autorzy – specjaliści z zakresu pedagogiki, nauk medycznych i nauk o kulturze fizycznej – podejmują m.in. problematykę wartości kultury fizycznej w procesie kształcenia i wychowania, współczesnych czynników promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej, zdrowotnych uwarunkowań aktywności ruchowej czy społecznych kontekstów idei olimpijskiej. Tematyka ta wpisuje się w ważny nurt rozważań, w którym poszukuje się nowych rozwiązań pedagogicznych, zwłaszcza w odniesieniu do idei edukacji olimpijskiej i zdrowotnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofPedagogiczny wymiar kultury fizycznej i zdrowotnej w życiu współczesnego człowieka;
dc.titleWstęppl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Arkadiusz Kaźmierczak, Jolanta E. Kowalska, Anna Maszorek-Szymala, Anna Makarczuk, Łódź 2016, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number7-8pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Nauk o Wychowaniu, Pracownia Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego, 91-408 Łódź, ul. Pomorska 46/48pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-248-5
dc.identifier.doi10.18778/8088-247-8.01


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record