Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRogala, Piotr
dc.date.accessioned2013-08-02T14:39:20Z
dc.date.available2013-08-02T14:39:20Z
dc.date.issued2008-05-15
dc.identifier.issn1899-2226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2583
dc.description.abstractThe interest of the contemporary companies is not only in the fulfillment of social responsibility rules but also in the ways to reliably inform the community about their ‘ethical face’. Such possibility is created by, functioning in economy, systems of awarding certificates, distinctions, prizes etc. (e.g. Przejrzysta Polska, SA 8000, Filary Polskiej Gospodarki, Gender Index, Firma Fair Play etc.). The article characterizes and performs a comparative analysis of the most important initiatives of this kind in Poland.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherArchidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkiepl_PL
dc.relation.ispartofseriesAnnales. Etyka w życiu gospodarczym;Vol.11, Nr 1
dc.subjectsocial responsibilitypl_PL
dc.subjectconformity assessmentpl_PL
dc.subjectissuing certificatespl_PL
dc.titleCertyfikaty i nagrody jako formy upowszechniania koncepcji społecznej odpowiedzialności organizacjipl_PL
dc.title.alternativeCertificates and Awards as the Form of Propagating the Concept of Corporate Social Responsibilitypl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord