dc.contributor.author | Płóciennik, Elżbieta | |
dc.date.accessioned | 2013-08-27T08:47:15Z | |
dc.date.available | 2013-08-27T08:47:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7587-652-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/2679 | |
dc.description | Opublikowane w: Bonar J. i Buła A., red. (2011), Poznać – Zrozumieć - Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji, Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”. | pl_PL |
dc.description.abstract | Educators and professionals involved in the education of children at a pre-school age are seeking ideas and methods which will help them to prepare the child for the next stages of education in an optimum way. The subject presents indicators and some proper conditions for identifying, stimulating and development potential skills of children in this age. There was also emphasized that variety skills and abilities are very important in real life and in general education, so to realize the gifted education in practice is the most important direction and requirement of contemporary education. | pl_PL |
dc.description.sponsorship | Publikacja wydana w ramach projektu "Poznać - Zrozumieć - Doświadczyć. Praktyczne przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza „Impuls” | pl_PL |
dc.subject | stymulowanie zdolności | pl_PL |
dc.subject | edukacja przedszkolna | pl_PL |
dc.subject | dziecko w wieku przedszkolnym | pl_PL |
dc.title | Rozwijanie zdolności dziecka w wieku przedszkolnym | pl_PL |
dc.title.alternative | Development of preschool child’s skills | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.page.number | 191-210 | |