Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPłóciennik, Elżbieta
dc.date.accessioned2013-08-27T08:47:15Z
dc.date.available2013-08-27T08:47:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-83-7587-652-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2679
dc.descriptionOpublikowane w: Bonar J. i Buła A., red. (2011), Poznać – Zrozumieć - Doświadczyć. Teoretyczne podstawy praktycznego kształcenia nauczycieli wczesnej edukacji, Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.pl_PL
dc.description.abstractEducators and professionals involved in the education of children at a pre-school age are seeking ideas and methods which will help them to prepare the child for the next stages of education in an optimum way. The subject presents indicators and some proper conditions for identifying, stimulating and development potential skills of children in this age. There was also emphasized that variety skills and abilities are very important in real life and in general education, so to realize the gifted education in practice is the most important direction and requirement of contemporary education.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja wydana w ramach projektu "Poznać - Zrozumieć - Doświadczyć. Praktyczne przygotowanie do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza „Impuls”pl_PL
dc.subjectstymulowanie zdolnościpl_PL
dc.subjectedukacja przedszkolnapl_PL
dc.subjectdziecko w wieku przedszkolnympl_PL
dc.titleRozwijanie zdolności dziecka w wieku przedszkolnympl_PL
dc.title.alternativeDevelopment of preschool child’s skillspl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number191-210


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord