dc.contributor.author | Duričeková, M. | |
dc.date.accessioned | 2013-10-24T09:49:27Z | |
dc.date.available | 2013-10-24T09:49:27Z | |
dc.date.issued | 1997 | |
dc.identifier.isbn | 1427-969X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/2725 | |
dc.description | Prace poglądowe | |
dc.description.abstract | Autor artykułu uzasadnia, iż osobowość i styl pracy nauczyciela może oddziaływać sprzyjająco lub hamująco na rozwój twórczości ucznia. Nauczyciel dążąc do wspierania rozwoju ucznia wybitnie zdolnego, powinien posiadać własną, wypracowaną filozofię. Filozofia ta winna obejmować przede wszystkim założenia kształtownia jego relacji z uczniem, a także określać role, jakie winien pełnić wobec ucznia. Przedstawione zostały również liczne i konkretne zasady współpracy nauczyciela z uczniem wybitnie zdolnym. | |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Folia Psychologica;1 | |
dc.title | The Work Principles of a Creative Teacher | pl_PL |
dc.title.alternative | Zasady pracy twórczego nauczyciela | |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | [13]-17 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Silesian University, Karviná Slovakia | |