Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDuričeková, M.
dc.date.accessioned2013-10-24T09:49:27Z
dc.date.available2013-10-24T09:49:27Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.isbn1427-969X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/2725
dc.descriptionPrace poglądowe
dc.description.abstractAutor artykułu uzasadnia, iż osobowość i styl pracy nauczyciela może oddziaływać sprzyjająco lub hamująco na rozwój twórczości ucznia. Nauczyciel dążąc do wspierania rozwoju ucznia wybitnie zdolnego, powinien posiadać własną, wypracowaną filozofię. Filozofia ta winna obejmować przede wszystkim założenia kształtownia jego relacji z uczniem, a także określać role, jakie winien pełnić wobec ucznia. Przedstawione zostały również liczne i konkretne zasady współpracy nauczyciela z uczniem wybitnie zdolnym.
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Psychologica;1
dc.titleThe Work Principles of a Creative Teacherpl_PL
dc.title.alternativeZasady pracy twórczego nauczyciela
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[13]-17
dc.contributor.authorAffiliationSilesian University, Karviná Slovakia


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord