Show simple item record

dc.contributor.authorSędkowski, Michał
dc.contributor.editorDomański, Tomasz
dc.date.accessioned2021-06-15T06:30:19Z
dc.date.available2021-06-15T06:30:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSędkowski M., Media społecznościowe jako element procesu budowania marki miasta – korzyści i zagrożenia, [w:] Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu, T. Domański (red.), Uniwersytet Łódzki–Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., Łódź–Warszawa 2020, https://doi.org/10.18778/8142-903-0.06pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-903-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/36215
dc.description.abstractCelem niniejszego rozdziału jest przeanalizowanie potencjału mediów społecznościowych w kontekście budowania marki miasta. Nowe media na stałe wpisały się we współczesną mapę komunikacyjną szerokiej grupy osób, które wykorzystują je do komunikacji z bliskimi oraz z podmiotami komercyjnymi. Miasta dopiero rozpoczynają działalność na tym polu, starając się budować swój pozytywny wizerunek, publikując informacje o zabarwieniu pozytywnym, które nie wzbudzają kontrowersji. Media społecznościowe odgrywają tu rolę swoistej cyfrowej bramy do miasta, zapraszając użytkowników do skorzystania z jego usług.pl_PL
dc.description.abstractThe purpose of this article is to analyse the potential of social media as a tool for building a city brand. New media have already became a standard for modern communication for many people, who utilize them for personal but business contacts as well. Cities are just starting the operations in this field, attempting to capture the attention of the user by publishing positive, non-controversial content that strengthen its positive image. Social media act as a digital city gate, inviting the user to use its services.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofStrategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectmarka miastapl_PL
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.titleMedia społecznościowe jako element procesu budowania marki miasta – korzyści i zagrożeniapl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number111-125pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucjipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-904-7
dc.referencesCzaplicka M., Zarządzanie kryzysem w social media, Helion, Gliwice 2013.pl_PL
dc.referencesDahl S., Social Media Marketing: Theories and Applications, SAGE, New York 2014.pl_PL
dc.referencesDomański T., Marketing terytorialny: strategiczne wyzwania dla miast i regionów, Centrum Badań i Studiów Francuskich. Instytut Studiów Międzynarodowych. Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997.pl_PL
dc.referencesFlorek M., Glińska E., Kowalewska A., Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia, Wolters Kluwer, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesGarlicki J., Mider D., The use of new media in election campaigns in Poland, [w:] Political Communication in the Era of New Technologies, red. B. Dobek-Ostrowska, J. Garlicki, Peter Lang, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referencesGawroński H., Zarządzanie strategiczne w samorządach lokalnych, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesGoldsmith S., Crawford S., The Responsive City: Engaging Communities Through Data-Smart Governance, John Wiley & Sons, Hoboken 2014.pl_PL
dc.referencesGuzowski R. Administracja publiczna w mediach społecznościowych, Presscom, Wrocław 2015.pl_PL
dc.referencesKaplan A.M., Haenlein M., Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, „Business Horizons”, 53, styczeń–luty 2010.pl_PL
dc.referencesKotler P., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit, John Wiley & Sons, Hoboken 2010.pl_PL
dc.referencesKumar V., Reinartz W., Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools, Springer, Berlin 2018.pl_PL
dc.referencesMarkowski T., Marketing miasta, [w:] Marketing terytorialny, red. T. Markowski, PAN KPZK, STUDIA tom CXII, 2002.pl_PL
dc.referencesOrnbo J., Sneppen C., Würtz P.F, Experience-Based Communication, Springer Science & Business Media, Berlin 2008.pl_PL
dc.referencesPatrut M., Patrut B., Social Media in Higher Education: Teaching in Web 2.0, Idea Group Inc (IGI), Hershey 2013.pl_PL
dc.referencesPerse E.M., Media Effects and Society, Routledge, Londyn 2001.pl_PL
dc.referencesRogaska A., Promocja miasta elementem marketingu mix na przykładzie miasta Łomży, Promotor, Kraków 2015.pl_PL
dc.referencesSmirnow S., Marketing on Tumblr. Where it Help to be Honest (And Weird), [w:] Digital Marketing and Consumer Engagement: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications, red. Management Association, Information Resources, IGI Global, Hershey 2018.pl_PL
dc.referencesWhite C.M., Social Media, Crisis Communication, and Emergency Management: Leveraging Web 2.0 Technologies, CRC Press, Boca Raton 2011.pl_PL
dc.referencesRagnowicz K., Marka miasta jako czynnik rozwoju miast w Polsce, dostępny przez: https:// repozytorium.uwb.edu.pl/jspui/bitstream/11320/7123/1/K_Raganowicz_Marka_miasta_ jako_czynnik_rozwoju_miast_w_Polsce.pdf (dostęp: 14.07.2019).pl_PL
dc.referencesParoszkiewicz S., Kryzysów w social media nie powodują klienci, WirtualneMedia.pl, na podstawie: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szymon-paroszkiewicz-kryzysow-w-social-media-nie-powoduja- klienci (dostęp: 31.07.2019).pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-903-0.06


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe