Media społecznościowe jako element procesu budowania marki miasta – korzyści i zagrożenia
Streszczenie
Celem niniejszego rozdziału jest przeanalizowanie potencjału mediów społecznościowych w kontekście
budowania marki miasta. Nowe media na stałe wpisały się we współczesną mapę komunikacyjną
szerokiej grupy osób, które wykorzystują je do komunikacji z bliskimi oraz z podmiotami
komercyjnymi. Miasta dopiero rozpoczynają działalność na tym polu, starając się budować swój
pozytywny wizerunek, publikując informacje o zabarwieniu pozytywnym, które nie wzbudzają
kontrowersji. Media społecznościowe odgrywają tu rolę swoistej cyfrowej bramy do miasta, zapraszając
użytkowników do skorzystania z jego usług. The purpose of this article is to analyse the potential of social media as a tool for building a city
brand. New media have already became a standard for modern communication for many people,
who utilize them for personal but business contacts as well. Cities are just starting the operations
in this field, attempting to capture the attention of the user by publishing positive, non-controversial
content that strengthen its positive image. Social media act as a digital city gate, inviting the
user to use its services.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: