Show simple item record

dc.contributor.authorSkoczek, Anna
dc.date.accessioned2021-08-23T13:48:43Z
dc.date.available2021-08-23T13:48:43Z
dc.date.issued2020-11-26
dc.identifier.issn2544-7238
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/38730
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesLogopaedica Lodziensia;4pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleRecenzja: Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, tom 2, pod redakcją Katarzyny Węsierskiej i Mikołaja Witkowskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2020, ss. 286pl
dc.typeOther
dc.page.number231-234
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ignatianum, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki i Pedagogiki Szkolnej, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakówpl
dc.identifier.eissn2657-4381
dc.referencesHayes S.C., Strosahl K. D., Wilson K. G., 2013, Terapia akceptacji i zaangażowania. Proces i praktyka uważnej zmiany, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl
dc.referencesWęsierska K., Witkowski M. (red.), 2020, Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, t. 2, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl
dc.contributor.authorEmailanna.skoczek@ignatianum.edu.pl
dc.identifier.doi10.18778/2544-7238.04.16


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0