dc.contributor.author | Skoczek, Anna | |
dc.date.accessioned | 2021-08-23T13:48:43Z | |
dc.date.available | 2021-08-23T13:48:43Z | |
dc.date.issued | 2020-11-26 | |
dc.identifier.issn | 2544-7238 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/38730 | |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartofseries | Logopaedica Lodziensia;4 | pl |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | |
dc.title | Recenzja: Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, tom 2, pod redakcją Katarzyny Węsierskiej i Mikołaja Witkowskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2020, ss. 286 | pl |
dc.type | Other | |
dc.page.number | 231-234 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Akademia Ignatianum, Wydział Pedagogiczny, Katedra Dydaktyki i Pedagogiki Szkolnej, ul. Kopernika 26, 31-501 Kraków | pl |
dc.identifier.eissn | 2657-4381 | |
dc.references | Hayes S.C., Strosahl K. D., Wilson K. G., 2013, Terapia akceptacji i zaangażowania. Proces i praktyka uważnej zmiany, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. | pl |
dc.references | Węsierska K., Witkowski M. (red.), 2020, Zaburzenia płynności mowy – teoria i praktyka, t. 2, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. | pl |
dc.contributor.authorEmail | anna.skoczek@ignatianum.edu.pl | |
dc.identifier.doi | 10.18778/2544-7238.04.16 | |