Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrzesiak-Witek, Danuta
dc.date.accessioned2023-01-09T06:50:33Z
dc.date.available2023-01-09T06:50:33Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.issn2544-7238
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/45186
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesLogopaedica Lodziensia;6pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleRecenzja książki Katarzyny Sedivy-Mączka, Stymulacja komunikacji językowej dzieci z autyzmem, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2019, ss. 143, ISBN 978-83-8084-395-0pl
dc.typeOther
dc.page.number299-303
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Humanistyczny, Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa, ul. Uniwersytecka 17, 25-406 Kielcepl
dc.identifier.eissn2657-4381
dc.referencesAmerican Psychiatric Association, 2013, Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders DSM–5 (Fifth Edition), Arlington.pl
dc.referencesCieszyńska‑Rożek J., 2013, Metoda krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci. Z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa, Kraków: Wydawnictwo Omega Stages Systems.pl
dc.referencesGrzesiak‑Witek D., 2013, Program terapii logopedycznej dziecka z autyzmem w oparciu o studium indywidualnego przypadku, „Społeczeństwo i Rodzina”, nr 37, s. 60–75.pl
dc.referencesGrzesiak‑Witek D., Sobolewski P., Witek P., 2021, Dysfunkcje mowy i zaburzenia funkcjonowania społecznego w chorobach psychicznych, Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego.pl
dc.referencesKaczmarek B.B., Wojciechowska A. (red.), 2015, Autyzm i AAC: alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.referencesMiodunka W.T., 2013, Innowacje w glottodydaktyce polonistycznej, [w:] J. Mazur, A. Małyska, K. Sobstyl (red.), Glottodydaktyka polonistyczna w obliczu dynamiki zmian językowo‑kulturowych i potrzeb społecznych, t. 1, Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie‑Skłodowskiej, s. 23–40.pl
dc.referencesMorrison J., 2017, DSM–5 bez tajemnic. Praktyczny przewodnik dla klinicystów, przeł. R. Andruszko, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.pl
dc.referencesPisula E., 2012, Autyzm. Od badań mózgu do praktyki psychologicznej, Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl
dc.referencesTunkiewicz O., 2019, Rozważania nad przyczynami autyzmu, „Edukacja Humanistyczna”, nr 1(40), s. 165–175.pl
dc.referencesWinczura B., 2016, Dziecko z autyzmem: terapia deficytów poznawczych a teoria umysłu, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.pl
dc.contributor.authorEmaildgrzesiakwitek@ujk.edu.pl
dc.identifier.doi10.18778/2544-7238.06.19


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0