dc.contributor.author | Grzesiak-Witek, Danuta | |
dc.date.accessioned | 2023-01-09T06:50:33Z | |
dc.date.available | 2023-01-09T06:50:33Z | |
dc.date.issued | 2022-12-30 | |
dc.identifier.issn | 2544-7238 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/45186 | |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartofseries | Logopaedica Lodziensia;6 | pl |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 | |
dc.title | Recenzja książki Katarzyny Sedivy-Mączka, Stymulacja komunikacji językowej dzieci z autyzmem, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2019, ss. 143, ISBN 978-83-8084-395-0 | pl |
dc.type | Other | |
dc.page.number | 299-303 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Humanistyczny, Instytut Literaturoznawstwa i Językoznawstwa, ul. Uniwersytecka 17, 25-406 Kielce | pl |
dc.identifier.eissn | 2657-4381 | |
dc.references | American Psychiatric Association, 2013, Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders DSM–5 (Fifth Edition), Arlington. | pl |
dc.references | Cieszyńska‑Rożek J., 2013, Metoda krakowska wobec zaburzeń rozwoju dzieci. Z perspektywy fenomenologii, neurobiologii i językoznawstwa, Kraków: Wydawnictwo Omega Stages Systems. | pl |
dc.references | Grzesiak‑Witek D., 2013, Program terapii logopedycznej dziecka z autyzmem w oparciu o studium indywidualnego przypadku, „Społeczeństwo i Rodzina”, nr 37, s. 60–75. | pl |
dc.references | Grzesiak‑Witek D., Sobolewski P., Witek P., 2021, Dysfunkcje mowy i zaburzenia funkcjonowania społecznego w chorobach psychicznych, Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. | pl |
dc.references | Kaczmarek B.B., Wojciechowska A. (red.), 2015, Autyzm i AAC: alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. | pl |
dc.references | Miodunka W.T., 2013, Innowacje w glottodydaktyce polonistycznej, [w:] J. Mazur, A. Małyska, K. Sobstyl (red.), Glottodydaktyka polonistyczna w obliczu dynamiki zmian językowo‑kulturowych i potrzeb społecznych, t. 1, Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie‑Skłodowskiej, s. 23–40. | pl |
dc.references | Morrison J., 2017, DSM–5 bez tajemnic. Praktyczny przewodnik dla klinicystów, przeł. R. Andruszko, Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. | pl |
dc.references | Pisula E., 2012, Autyzm. Od badań mózgu do praktyki psychologicznej, Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. | pl |
dc.references | Tunkiewicz O., 2019, Rozważania nad przyczynami autyzmu, „Edukacja Humanistyczna”, nr 1(40), s. 165–175. | pl |
dc.references | Winczura B., 2016, Dziecko z autyzmem: terapia deficytów poznawczych a teoria umysłu, Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. | pl |
dc.contributor.authorEmail | dgrzesiakwitek@ujk.edu.pl | |
dc.identifier.doi | 10.18778/2544-7238.06.19 | |