dc.contributor.author | Vaškevič-Buś, Jovita | |
dc.contributor.editor | Bonar, Jolanta | |
dc.contributor.editor | Wiśniewska-Kin, Monika | |
dc.contributor.editor | Buła, Anna | |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T09:52:52Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T09:52:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Vaškevič-Buś J., Twórcza aktywność uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej w zakresie pisania opowiadań inspirowanych obrazkiem, [w:] Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się, J. Bonar, M. Wiśniewska-Kin, A. Buła (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-117-1.10 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-8142-117-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/46958 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się; | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | twórcza aktywność uczniów | pl_PL |
dc.subject | dziecięce uzdolnienia | pl_PL |
dc.subject | pedagogika wczesnoszkolna | pl_PL |
dc.title | Twórcza aktywność uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej w zakresie pisania opowiadań inspirowanych obrazkiem | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.page.number | 121-130 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Wydział Pedagogiczny, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnej | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8142-118-8 | |
dc.references | Bortnowski S. (1992), Nauczycielu, bądź sobą!, Brictius, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Ciechanowska D. (2007), Twórczość w edukacji, Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin. | pl_PL |
dc.references | Cywińska M. (2016), Twórczy wymiar aktywności językowej dziecka, [w:] Rozwijanie umiejętności językowych i komunikacyjnych dziecka. Wybrane aspekty, red. M. Cywińska, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań, s. 199–217. | pl_PL |
dc.references | Dyduchowa A. (1988), Metody kształcenia sprawności językowej uczniów. Projekt systemu, model podręcznika, Wydawnictwo Naukowe WSP, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Filipiak E. (2002), Metody i techniki stymulowania aktywności językowej dzieci w wieku wczesnoszkolnym, [w:] Problemy edukacji lingwistycznej. Teoria i praktyka edukacyjna w zmieniającej się Europie, t. 1, Kształcenie języka ojczystego dziecka, red. T. Michalewska, M. Kisiel, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków, s. 191–207. | pl_PL |
dc.references | Filipiak E. (2012), Rozwijanie zdolności uczenia się. Z Wygotskim i Brunerem w tle, GWP, Sopot. | pl_PL |
dc.references | Horwath E. (2012), O twórczości uczniowskiej na lekcjach językowych, [w:] Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów, red. B. Niesporek-Szamburska, Wydawnictwo UŚ, Katowice, s. 379–390. | pl_PL |
dc.references | Kłosińska T. (2013), Dziecko – uczeń. Droga do edukacji skutecznej. Twórcze techniki Celestyna Freineta we wczesnej edukacji, Wydawnictwo UO, Opole. | pl_PL |
dc.references | Kłosińska T. (2013), Twórcza aktywność językowa dziecka w procesie wczesnej edukacji, [w:] Edukacja wczesnoszkolna. Teoria i praktyka, Wydawnictwo UO, Opole, s. 127–138. | pl_PL |
dc.references | Kujawiński J. (1990), Rozwijanie aktywności twórczej uczniów klas początkowych, WSiP, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Lenartowska K., Świętek W. (1989), Inspirowanie wypowiedzi pisemnych w klasach I–III, WSiP, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Stawinoga R. (2007), Twórczość językowa dziecka. W teorii i praktyce edukacyjnej, Wydawnictwo UMCS, Lublin. | pl_PL |
dc.references | Sufa B. (2007), Obraz i ilustracja w kształceniu językowym uczniów klas początkowych, [w:] Kultura, literatura i sztuka w edukacji językowej w świetle badań empirycznych, red. J. Kida, Wydawnictwo UR, Rzeszów, s. 326–332. | pl_PL |
dc.references | Szkolak-Stępień A. (2016), Mistrzostwo zawodowe nauczycieli wczesnej edukacji. Istota, treść, uwarunkowania, Wydawnictwo Attyka, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Uszyńska-Jarmoc J. (2003), Twórcza aktywność dziecka. Teoria – rzeczywistość – perspektywy rozwoju, Trans Humana, Białystok. | pl_PL |
dc.references | Węglińska M. (2000), Jak pracować z obrazkiem, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Zadęcka-Cekiera A. (2007), Sposoby kształtowania sprawności językowej uczniów klas początkowych, [w:] Kultura, literatura i sztuka w edukacji językowej w świetle badań empirycznych, red. J. Kida, Wydawnictwo UR, Rzeszów, s. 206–210. | pl_PL |
dc.references | Żytko M. (2009), Metodyczne stereotypy w edukacji elementarnej w świetle badań osiągnięć językowych i matematycznych 9-latków, [w:] Paradygmaty współczesnej dydaktyki, red. L. Hurło, D. Klus-Stańska, M. Łojko, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Żytko M. (2010), Pozwólmy dzieciom mówić i pisać – w kontekście badań umiejętności trzecioklasistów, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Warszawa. | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/8142-117-1.10 | |