Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorVaškevič-Buś, Jovita
dc.contributor.editorBonar, Jolanta
dc.contributor.editorWiśniewska-Kin, Monika
dc.contributor.editorBuła, Anna
dc.date.accessioned2023-05-05T09:52:52Z
dc.date.available2023-05-05T09:52:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationVaškevič-Buś J., Twórcza aktywność uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej w zakresie pisania opowiadań inspirowanych obrazkiem, [w:] Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się, J. Bonar, M. Wiśniewska-Kin, A. Buła (red.), WUŁ, Łódź 2019, https://doi.org/10.18778/8142-117-1.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-117-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/46958
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofHoryzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecttwórcza aktywność uczniówpl_PL
dc.subjectdziecięce uzdolnieniapl_PL
dc.subjectpedagogika wczesnoszkolnapl_PL
dc.titleTwórcza aktywność uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej w zakresie pisania opowiadań inspirowanych obrazkiempl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number121-130pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Wydział Pedagogiczny, Instytut Pedagogiki Przedszkolnej i Szkolnej, Katedra Pedagogiki Wczesnoszkolnejpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-118-8
dc.referencesBortnowski S. (1992), Nauczycielu, bądź sobą!, Brictius, Warszawa.pl_PL
dc.referencesCiechanowska D. (2007), Twórczość w edukacji, Wydawnictwo Naukowe US, Szczecin.pl_PL
dc.referencesCywińska M. (2016), Twórczy wymiar aktywności językowej dziecka, [w:] Rozwijanie umiejętności językowych i komunikacyjnych dziecka. Wybrane aspekty, red. M. Cywińska, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań, s. 199–217.pl_PL
dc.referencesDyduchowa A. (1988), Metody kształcenia sprawności językowej uczniów. Projekt systemu, model podręcznika, Wydawnictwo Naukowe WSP, Kraków.pl_PL
dc.referencesFilipiak E. (2002), Metody i techniki stymulowania aktywności językowej dzieci w wieku wczesnoszkolnym, [w:] Problemy edukacji lingwistycznej. Teoria i praktyka edukacyjna w zmieniającej się Europie, t. 1, Kształcenie języka ojczystego dziecka, red. T. Michalewska, M. Kisiel, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków, s. 191–207.pl_PL
dc.referencesFilipiak E. (2012), Rozwijanie zdolności uczenia się. Z Wygotskim i Brunerem w tle, GWP, Sopot.pl_PL
dc.referencesHorwath E. (2012), O twórczości uczniowskiej na lekcjach językowych, [w:] Wiedza o języku i kompetencje językowe uczniów, red. B. Niesporek-Szamburska, Wydawnictwo UŚ, Katowice, s. 379–390.pl_PL
dc.referencesKłosińska T. (2013), Dziecko – uczeń. Droga do edukacji skutecznej. Twórcze techniki Celestyna Freineta we wczesnej edukacji, Wydawnictwo UO, Opole.pl_PL
dc.referencesKłosińska T. (2013), Twórcza aktywność językowa dziecka w procesie wczesnej edukacji, [w:] Edukacja wczesnoszkolna. Teoria i praktyka, Wydawnictwo UO, Opole, s. 127–138.pl_PL
dc.referencesKujawiński J. (1990), Rozwijanie aktywności twórczej uczniów klas początkowych, WSiP, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLenartowska K., Świętek W. (1989), Inspirowanie wypowiedzi pisemnych w klasach I–III, WSiP, Warszawa.pl_PL
dc.referencesStawinoga R. (2007), Twórczość językowa dziecka. W teorii i praktyce edukacyjnej, Wydawnictwo UMCS, Lublin.pl_PL
dc.referencesSufa B. (2007), Obraz i ilustracja w kształceniu językowym uczniów klas początkowych, [w:] Kultura, literatura i sztuka w edukacji językowej w świetle badań empirycznych, red. J. Kida, Wydawnictwo UR, Rzeszów, s. 326–332.pl_PL
dc.referencesSzkolak-Stępień A. (2016), Mistrzostwo zawodowe nauczycieli wczesnej edukacji. Istota, treść, uwarunkowania, Wydawnictwo Attyka, Kraków.pl_PL
dc.referencesUszyńska-Jarmoc J. (2003), Twórcza aktywność dziecka. Teoria – rzeczywistość – perspektywy rozwoju, Trans Humana, Białystok.pl_PL
dc.referencesWęglińska M. (2000), Jak pracować z obrazkiem, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków.pl_PL
dc.referencesZadęcka-Cekiera A. (2007), Sposoby kształtowania sprawności językowej uczniów klas początkowych, [w:] Kultura, literatura i sztuka w edukacji językowej w świetle badań empirycznych, red. J. Kida, Wydawnictwo UR, Rzeszów, s. 206–210.pl_PL
dc.referencesŻytko M. (2009), Metodyczne stereotypy w edukacji elementarnej w świetle badań osiągnięć językowych i matematycznych 9-latków, [w:] Paradygmaty współczesnej dydaktyki, red. L. Hurło, D. Klus-Stańska, M. Łojko, Kraków.pl_PL
dc.referencesŻytko M. (2010), Pozwólmy dzieciom mówić i pisać – w kontekście badań umiejętności trzecioklasistów, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-117-1.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe