Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGrobelna, Aleksandra
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-06-05T04:58:18Z
dc.date.available2023-06-05T04:58:18Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.citationGrobelna, A. (2002). Zastosowanie metody SERVQUAL i jej modyfikacji w badaniu jakości usług hotelarskich. Model pięciu luk - analiza przyczyn powstawania rozbieżności. Turystyka i Hotelarstwo, 2, 71-82.pl_PL
dc.identifier.issn1644-8871
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47185
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofseriesTurystyka i Hotelarstwo;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleZastosowanie metody SERVQUAL i jej modyfikacji w badaniu jakości usług hotelarskich. Model pięciu luk - analiza przyczyn powstawania rozbieżnościpl_PL
dc.title.alternativeThe application of the SERVQUAL method and its modyfication in examining the quality of hotel servicespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number71-82pl_PL
dc.referencesKaraszewski R., 2001a, TQM - teoria i praktyka, TNOiK, "Dom Organizatora", Toruń.pl_PL
dc.referencesKaraszewski R., 2001b, SERVQUAL - metoda jakości świadczonych usług, Problemy Jakości, 5.pl_PL
dc.referencesKrajewski K., 2002, Możliwości zastosowania metody Servqual do oceny jakości usług hotelarskich, Problemy Turystyki i Hotelarstwa, 2.pl_PL
dc.referencesKrzemień E., Gębczyńska A., 2002, Rola marketingu w tworzeniu jakości, Problemy Jakości, 2.pl_PL
dc.referencesKujawiński J., 1998, Niektóre metody oceny jakości usług, Materiały XI Konferencji Katedr Marketingu Handlu i Usług katedr i wydziałów ekonomicznych - MARKETING 2001, Uniwersytet Gdański, Katedra Turystyki i Usług, Sopot.pl_PL
dc.referencesŁańcucki J., 2002, Jakość usług, Problemy Jakości, 12.pl_PL
dc.referencesMackiewicz H., 2000, Określenie jakości usługi postrzeganej przez klienta jako element zarządzania marketingowego. Ocena metody SERVQUAL. Praktyczne zastosowanie metody wieloatrybutowej w usługach hotelarskich, [w:] Instrumenty zarządzania we współczesnym przedsiębiorstwie. Zbiór referatów na ogólnopolską konferencję naukową organizowaną przez Akademię Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesMazur J., 2001, Zarządzanie marketingiem usług, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNowakowski M., 2000, Obiekt hotelarski jako przedsiębiorstwo, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Katowice.pl_PL
dc.referencesOtto J., 2000, Pojmowanie jakości w marketingu usług, Problemy Jakości, 5.pl_PL
dc.referencesRogoziński K., 2000,, Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań.pl_PL
dc.referencesRudawska E., Kiecko R., 2000, SERVQUAL - metoda badania jakości usług i jej praktyczne zastosowania, Marketing i Rynek, 5.pl_PL
dc.referencesSaleh F., Ryan Ch., 1991, Analyzing Services Quality in the Hospitality Industry Using the SERVQUAL Model, The Services Industry Journal, 11,3.pl_PL
dc.referencesTurkowski M., 1997, Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.relation.volume2pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe