CONTENT

  1. Wstęp
  2. Profesor Czesław Domański– życiorys naukowy
    Alina Jędrzejczak, Tadeusz J. Kowaleski
  3. Ocena jakości nauczania przedmiotów ekonomicznych na przykładzie Wydziału Ekonomicznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
    Iwona Bąk, Katarzyna Wawrzyniak
  4. Ocena zależności między postrzeganiem edukacji w zakresie przedsiębiorczości a intencjami przedsiębiorczymi studentów
    Jacek Białek, Agnieszka Kurczewska
  5. Statystyka – nauka o informacji gwarantująca jakość nauczania
    Czesław Domański
  6. Dydaktyka a zmiany w społeczności studenckiej – przegląd badań naukowych
    Lilianna Jarmakowska-Kostrzanowska
  7. Ocena efektywności nauczania zajęć wyrównawczych z matematyki realizowanych w Filii Politechniki Warszawskiej w Płocku
    Izabela Józefczyk, Romuald Małecki, Roman Rumianowski
  8. Jakość nauczania i jej ocena na przykładzie kierunku zamawianego Analityka gospodarcza
    Grzegorz Kończak, Jolanta Bernais
  9. Efekty kształcenia w szkolnictwie wyższym i problem ich ewaluacji w polskim ustawodawstwie
    Aleksandra Kupis-Fijałkowska, Krzysztof Janas
  10. Metody ewaluacji w nauczaniu demografii i przedmiotów pokrewnych
    Milena Lange
  11. Istota nauczania demografii w kontekście kierunków i strategii rozwoju kraju
    Anna Majdzińska, Anna Wierzbicka
  12. Wybrane metody analizy statystycznej w ocenie efektów kształcenia na przykładzie wyników egzaminu ze statystyki opisowej
    Małgorzata Misztal
  13. Stan kształcenia statystyków w raportach polskiej komisji akredytacyjnej
    Marek Rocki
  14. Zastosowanie metody ciągłego doskonalenia jakości w szkolnictwie wyższym
    Elżbieta Zalewska

Recent Submissions