CONTENT

  1. Od redaktora naukowego
    Jerzy Różański
  2. Zastosowanie nowych rozwiązań informatycznych we współczesnej gospodarce


  3. Wielkości bufora w metodzie łańcucha krytycznego w przypadkach dwumianowych rozkładów prawdopodobieństwa czasu realizacji zadań
    Marian Bieniecki
  4. Ocena poziomu zaawansowania informatycznego przedsiębiorstwa
    Cezary Bolek, Agnieszka Grudzińska-Kuna, Joanna Papińska-Kacperek
  5. Inteligentne przedsiębiorstwo w warunkach nowej gospodarki
    Zbigniew H. Gontar
  6. Usługi w ramach e-bankowości jako element ułatwiający rozwój społeczeństwa informacyjnego
    Łukasz Zakonnik, Piotr Karczmarz
  7. System Home Monitoring® firmy Biotronik – korzyści z telemonitoringu implantowanych elektronicznych kardio urządzeń
    Mikołaj Łuczak
  8. Taryfy i ceny jako narzędzia zarządzania popytem odbiorców energii
    Anna Pamuła
  9. Zarządzane w układzie terytorialnym


  10. Projekt badawczy ESPON oraz dyrektywa INSPIRE jako narzędzia wspomagania planowania przestrzennego
    Dominik Drzazga
  11. Logistyka w strategii rozwoju miasta – aspekt transportu odpadów komunalnych
    Cezary Gradowicz
  12. Polityka miejska wobec problemów społeczno-gospodarczych będących skutkiem kryzysu globalnego
    Dorota Sikora-Fernandez
  13. Nowe narzędzia marketingowe


  14. Marketing Activities of Polish Banks Evaluation Attempt
    Wojciech Grzegorczyk
  15. Związek pomiędzy zaufaniem do lekarza a postrzeganą jakością usługi medycznej
    Aleksandra Krawczyńska
  16. Media społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacji
    Anna Łaszkiewicz
  17. Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową
    Michał Roge
  18. Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page
    Kinga Stopczyńska
  19. Przedsiębiorstwo i rynek w gospodarce opartej na wiedzy


  20. Czynniki rozwoju przedsiębiorstw na rynku usług gastronomicznych w Polsce
    Edyta Gheribi, Aleksandra Majda
  21. Praktyki polskich przedsiębiorstw w zakresie komercjalizacji nowych technologii
    Edyta Gwarda-Gruszczyńska
  22. Prosty test słabej hipotezy rynku efektywnego w warunkach GPW w Warszawie
    Paweł Sekuła
  23. Konflikt interesów między jednostką a globalnymi korporacjami w kontekście komunikacyjnym
    Magdalena Zalewska-Turzyńska

Recent Submissions