Planowanie lekcji języka angielskiego, czyli to plan or not to plan: Karty pracy

Oglądaj/ Otwórz
Data
2023-12-27Autor
Parr-Modrzejewska, Anna
Szubko-Sitarek, Weronika
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
Podręcznik 'PLANOWANIE LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO' stanowi cenne wsparcie dla wykładowców, studentów i praktykujących nauczycieli. Skupia się na projektowaniu skutecznych lekcji, uwzględniających cele nauczania, potrzeby uczniów i różnorodność metod dydaktycznych. Zawiera praktyczne wskazówki dotyczące wyznaczania celów, doboru metod, przewidywania problemów lekcyjnych, projektowania zadań domowych i budowania konspektu. Publikacja składa się z dwóch części: kart pracy do praktycznego ćwiczenia planowania lekcji oraz szczegółowego poradnika z gotowymi rozwiązaniami i modelowymi odpowiedziami. Wskazówki i porady w podręczniku są oparte na solidnych podstawach teoretycznych oraz wynikają z praktycznych obserwacji rzeczywistych sytuacji lekcyjnych. Podręcznik jest efektem projektu "Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim". Projekt ten został współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18). The handbook 'PLANNING ENGLISH LANGUAGE LESSONS' provides valuable support for lecturers, students, and practicing teachers. It focuses on designing effective lessons, taking into account teaching goals, student needs, and the diversity of teaching methods. It includes practical tips on setting goals, choosing methods, anticipating lesson problems, designing homework assignments, and creating lesson plans. The publication consists of two parts: worksheets for practical lesson planning and a detailed guide with ready-made solutions and model answers. The tips and advice in the handbook are based on solid theoretical foundations and stem from practical observations of real teaching situations. The handbook is the result of the project "Model Education for Future Teachers of Humanities at the University of Łódź." This project was co-financed by the European Union from the funds of the European Social Fund under the Operational Program Knowledge Education Development (No. POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18).
Collections