Show simple item record

dc.contributor.authorGryboś, Monika
dc.date.accessioned2025-05-23T05:30:01Z
dc.date.available2025-05-23T05:30:01Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.citationGryboś M., Wespół z uczniem. Metoda samooceny w doskonaleniu i rozwijaniu kompetencji tekstotwórczej, [w:] Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Grochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 141-152, https://doi.org/10.18778/8220-940-2.11pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-940-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/55621
dc.description.abstractW artykule przedstawiono założenia, przebieg i cele tzw. metody samooceny autorstwa Ewy Nowak. Metoda służy kształtowaniu kompetencji tekstotwórczej i stanowi uzupełnienie tradycyjnych rozwiązań opracowanych przez Annę Dyduchową. Autorka artykułu, korzystając z własnych doświadczeń nauczycielskich, rozpatruje metodę samooceny jako użyteczną w rozwijaniu uczniów pod wieloma względami – w zakresie kompetencji tekstotwórczej, rozwoju osobowości i nabywania tzw. kompetencji miękkich. pl
dc.description.abstractThe assumptions, process and aims of the method by Ewa Nowak were described in the article. The method is used to shape text-creating competence and is addition to traditional methods by Anna Dyduchowa. The author of the article, on the basis of her own teaching experiences, finds the self-assessment method useful in developing students' abilities on different levels. This method focuses on text-creating competence, supports personality development and gaining the soft competence.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofGrochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleWespół z uczniem. Metoda samooceny w doskonaleniu i rozwijaniu kompetencji tekstotwórczejpl
dc.title.alternativeTogether with a student. Self-assessment method in perfecting and developing text-creating competenceen
dc.typeBook chapter
dc.page.number141-152
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Wydział Polonistyki, Instytut Polonistyki Stosowanej, Zakład Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznegopl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-941-9
dc.contributor.authorEmailmonika.grybos@gmail.com
dc.identifier.doi10.18778/8220-940-2.11


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/