Show simple item record

dc.contributor.authorSchweikl, Herbert
dc.date.accessioned2015-02-06T17:58:59Z
dc.date.available2015-02-06T17:58:59Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/6566
dc.description.abstractArtykuł zawiera prezentację metodologii badań polegającą na przejściu od zawężających założeń mówiących iż "właściwe czynniki eksperymentalne (cechy produktu) są ilościowo ograniczone i stałe wśród respondentów" (17) do założeń bardziej realistycznych - twierdzących iż choć liczb a czynników eksperymentalnych jest niewielka, to różnią się one istotnie miedzy respondentami. Po rozwinięciu elementów prezentowanego podejścia, zostały przeprowadzone badania empiryczne w celu pomiaru wzrostu wartości analizy preferencji opartej na właściwym każdej jednostce zestawie cech, w odróżnieniu od zestawu standardowego. Rezultaty tych badań nie pozwalają udzielić jednoznacznej odpowiedzi na pytanie postawione w tytule artykułu, gdyż istotne polepszenie wartości przewidywanych preferencji stwierdzone jedynie dla niektórych cech. Dalsze badania muszą być kontynuowane w celu rozwiązania tego problemu.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;85
dc.titleBetter Prediction of Preferences with Individualized Sets of Relevant Attributes?pl_PL
dc.title.alternativeCzy możliwe jest udoskonalenie przewidywania preferencji konsumentów na podstawie zindywidualizowanego zestawu cech produktów?pl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number115-128pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationRegensburg Universitypl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record