Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSchwerdt, Ahron J .
dc.date.accessioned2015-02-06T18:00:21Z
dc.date.available2015-02-06T18:00:21Z
dc.date.issued1988
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/6567
dc.description.abstractKoncepcja percepcji ryzyka, wynika z faktu, iż prawie każda decyzja w życiu zawiera ryzyko. Koncepcja ryzyka została też od niedawna wprowadzona do tradycyjnej analizy preferencji. Rozszerzenie tej analizy spowodowało powstanie szeregu studiów empirycznych w dziedzinie badania rynku. Wiele z tych studiów empirycznych nie jest jednak wiarygodne z uwagi na problemy gromadzenia danych za pośrednictwem wywiadów. Powyższe badanie stanowi odpowiedź na pytanie czy bezpośrednie wprowadzenie rozkładu ryzyka do modeli preferencji wywiera wpływ na wewnętrzną i zewnętrzną wartość tych modeli. Okazuje się iż dla celów przewidywań, przy badaniu preferencji respondentów, nie jest konieczne przyporządkowywanie poszczególnym cechom specyficznego rozkładu ryzyka.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 dofinansowane zostało ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;85
dc.titleA New Way to Analyse Attribute Risks in Preference Modelspl_PL
dc.title.alternativeNowy sposób analizy ryzyka w modelach preferencjipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number101-114pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationRegensburg Universitypl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord