Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPiotrowicz, Wojciech
dc.date.accessioned2015-03-06T08:05:27Z
dc.date.available2015-03-06T08:05:27Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7056
dc.description.abstractGrowing competition, higher customers expectations involved changes in business models. Today company’s staff have to be closer to the customers, to better understand their needs, provide faster and better service. This situation creates new problems; It is difficult to control and manage staff what spends most of their time outside of the office, also are problems with communication between company and workers. Traditional voice phones are not enough to send all required information, especially when electronic data (e-mails, internet pages) getting more and more important. One possible solution to solve these problems are mobile business (m-enterprise) systems, which base on wireless communication and mobile devices. In this article are describes examples how mobile solutions can be connected with enterprise Customer Relationship Management (CRM) systems to provide support for sales and service staff.pl_PL
dc.description.abstractWzrastające wymagania klientów i konkurencja powodują, iż pracownicy muszą spędzać coraz więcej czasu poza przedsiębiorstwem. Już nie tylko przedstawiciele handlowi, technicy, czy kierowcy muszą udawać się do klienta - dotyczy to coraz większej grupy pracowników. Problemem staje się zarządzanie pracownikami, przydzielanie im zadań, kontrola czasu pracy i jej jakości. Dlatego też powstają i coraz szerzej rozwijają się aplikacje informatyczne oparte o bezprzewodowe przesyłanie danych, oraz niewielkie przenośne urządzenia umożliwiające pracę poza biurem. Rozwiązania te określane są jako Mobile Enterprise, m-Enterprise, czy też mobile E-business. W artykule przedstawione zostały wybrane rozwiązania informatyczne oparte o technologie mobilne, w powiązaniu z systemem zarządzania relacjami z klientem, Customer Relationship Management (CRM), oraz sposób, w jaki mogą one pomóc w obszarze wspierania sprzedaży i serwisu technicznego.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;167
dc.titleRozwiązania mobilne w sprzedaży i serwisiepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[161]-169pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationInstytut Morski w Gdańskupl_PL
dc.contributor.authorEmailwojtekp@gnu.univ.gda.plpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord