Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZakonnik, Łukasz
dc.date.accessioned2015-03-09T06:38:44Z
dc.date.available2015-03-09T06:38:44Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7102
dc.description.abstractIn this article author aims to give you a brief insight into problem of micropayments. Especially author takes into consideration situation on Polish Internet market. In the article classification of payments on Web is presented. In publication are also presented most popular and most profitable methods of micropayments - for example pre-paid system and Premium SMS (Short Messages System).pl_PL
dc.description.abstractW artykule tym autor przedstawia problem dokonywania mikropłatności w Internecie. Pod uwagę brana jest głównie sytuacja odzwierciedlająca stan panujący na polskim rynku internetowym. Autor przedstawia klasyfikację różnych rodzajów płatności, w zależności od wysokości kwot wykonywanych operacji. W publikacji zaprezentowano także najpopularniejsze metody mikropłatności - od systemów pre-paid po Premium SMS (Short Messages System).pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;167
dc.titleMicropayments on Polish Internet Marketpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[311]-321pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Lódź, Department of Management Information Systemspl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord