Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWilmańska-Sosnowska, Stanisława
dc.date.accessioned2015-03-12T07:39:14Z
dc.date.available2015-03-12T07:39:14Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7260
dc.description.abstractThe paper presents customer's loyalty in the category of the most important purpose of competition struggle on the market. In the first part there is discussed relation marketing as lie idea of market partnership with customer. In the second part there is presented customer's satisfaction as the base of creating loyalty, focused on the essence and the types of loyalty. The third part is focused on the considerations of the possibilities and the ways of creating customers loyalty with special attention on CRM.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleLojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingupl_PL
dc.title.alternativeCustomer Loyality as a Challenge of Todays Marketingpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[215]-223pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord