Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKalińska-Kula, Magdalena
dc.contributor.authorStopczyńska, Kinga
dc.date.accessioned2015-03-12T07:40:36Z
dc.date.available2015-03-12T07:40:36Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7264
dc.description.abstractThe good relations with the customer became the most important factor in creating competitive advantage in times of the New Economy. CRM extends the concept of selling from a discrete act performed by a salesperson to a continual process involving every person in the company. Using CRM we can incorporate computer telephony and on-line communication both of which allow a call center to automatically identify current customers.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleConsumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economypl_PL
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its Role in Creating Competitive Advantage in Times of the New Economypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[253]-258pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord