Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKozielski, Robert
dc.date.accessioned2015-03-13T10:07:26Z
dc.date.available2015-03-13T10:07:26Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7283
dc.description.abstractMarketing's fundamental problem today is low productivity and lack of measuring. Responding to competitive pressure, changes in business environment, technological challenges and other business drivers theory and practice of marketing created valuable diagnostic device - marketing audit. In theory it should be the starting point for any considered course of managerial action in marketing. In practice there is often confusion about how to translate the principles of marketing auditing into tangible outcomes. This article explains the role of marketing audit in contemporary business management.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;179/1
dc.titleRola audytu marketingowego w warunkach Nowej Ekonomiipl_PL
dc.title.alternativeMarketing Audit and Its Role in the New Economypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[387]-393pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord